iReset

Ak ste zabudli kód na odomknutie iPhone/iPad a zadali ste príliš mnoho nesprávnych kódov, zobrazí sa správa s informáciou o tom, že zariadenie je zablokované. Rovnako to platí aj v prípade že máte softvérový problém a potrebujete ho na vášom iPhone preinštalovať. V tomto prípade musíte vymazať zariadenie, čím sa odstránia všetky vaše dáta a nastavenia vrátane kódu. Ak ste si pred zabudnutím kódu nevytvorili zálohu, neexistuje žiadny spôsob, ako uložiť dáta zo zariadenia. Kód odstránite pomocou nasledujúcich krokov.

 

iPhone X alebo novší, iPhone 8 a iPhone 8 Plus: Podržte bočné tlačidlo spolu s jedným z tlačidiel hlasitosti, až kým sa nezobrazí posuvník vypnutia. Potiahnutím posuvníka vypnite zariadenie. Podržte bočné tlačidlo a pripojte zariadenie k počítaču. Držte ho, až kým sa nezobrazí obrazovka režimu zotavovania.

iPhone 7, iPhone 7 Plus a iPod touch (7. generácia): Podržte bočné (alebo horné) tlačidlo, až kým sa nezobrazí posuvník vypnutia. Potiahnutím posuvníka vypnite zariadenie. Podržte tlačidlo zníženia hlasitosti a pripojte zariadenie k počítaču. Tlačidlo na zníženie hlasitosti držte, až kým sa nezobrazí obrazovka režimu zotavovania.

iPhone 6s alebo starší, iPod touch (6. generácia alebo starší) alebo iPad s tlačidlom Domov: Podržte bočné (alebo horné) tlačidlo, až kým sa nezobrazí posuvník vypnutia. Potiahnutím posuvníka vypnite zariadenie. Podržte tlačidlo Domov a pripojte zariadenie k počítaču. Tlačidlo Domov držte, až kým sa nezobrazí obrazovka režimu zotavovania.

Na iMacu alebo inom počítači s nainštalovaným iTunes vyhladajte Váš iPhone, Keď sa zobrazia možnosti Obnoviť a Aktualizovať, vyberte možnosť Obnoviť. Finder alebo iTunes stiahne softvér pre zariadenie. Ak tento proces trvá viac než 15 minút, alebo Vám vyhodí chybovú hlášku s rôznymi chybovými označeniami,  je pravdepodobné že máte hardvérový problém. V tomto prípade vyskúšajte vymeniť kábel ktorým pripájate svoj iPhone/iPad. Ak Vám chybové hlášky zobrazuje pri rôznych kábloch, Vaše zariadenie potrebuje servis.

Ak sa Vám úspešne podarilo obnovenie softvéru, postupujte podľa pokynov na obrazovke a nastavte svoj iPhone/iPad.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *